Контакт-Центр

 

    г. Луганск. кв.ГБК 31а

     тел: (0642) 61-61-30

     тел: 099 39-34-376

 

 

Контактная информация

г. Луганск, кв. ГБК, 31-А

Приемная:
тел.: (0642) 61-61-34
факс: (0642) 61-61-32

все контакты

 
РІШЕННЯ № 265/2 1 февраля 2014

ЛУГАНСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

 

від «09» жовтня  2013 р.

265/2

м. Луганськ

 

Про затвердження періодичності та строків надання  (норм споживання) послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій

 

        Розглянувши проект регуляторного акта, а саме проект рішення ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «Про затвердження періодичності та строків надання (норм споживання) послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій», керуючись  законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", „Про житлово-комунальні послуги”, "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги»,  Правил  утримання житлових  будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 № 76, Рекомендованих норм часу та норм обслуговування для робітників і виробничого персоналу, зайнятих утриманням житлового фонду, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 04.08.1997 № 59, наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 № 150 «Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд», рішення виконавчого комітету Луганської міської ради від 13.06.2013 № 141/1 «Про встановлення міському комунальному підприємству «Центрожилком» тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, аналізу регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету Луганської міської ради «Про затвердження періодичності та строків надання (норм споживання)  послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» від 03.07.2013 №13-1085/51-13/0.454, підготовленого  УПРАВЛІННЯМ ЕКОНОМІКИ ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, рішення ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 10.07.2013 № 175,  листа Луганського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 22.08.2013 №05-33/2357 (вхідний № 01/03-11/11062/0/1-13 від 23.08.2013),  ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

ВИРІШИВ:

 

1. Затвердити періодичність та строки надання (норми споживання) послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, тарифи на які встановлені (затверджені)  міському комунальному підприємству «Центрожилком» відповідно до рішення виконавчого комітету Луганської міської ради від 13.06.2013 № 141/1,  згідно додатку  до цього рішення.

 

2. ДЕПАРТАМЕНТУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ МІСТА ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, міському комунальному підприємству «Центрожилком» здійснити необхідні заходи, пов’язані з прийняттям даного рішення.

 

3. Визначити, що з дня набрання чинності п.1 цього рішення, п.3 та додаток 4 до рішення виконавчого комітету Луганської міської ради від 26.09.2006 №241 зі змінами до нього не застосовуються міськИМ комунальнИМ підприємствОМ «Центрожилком» при наданні ним послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, тарифи на які встановлені (затверджені)  міському комунальному підприємству «Центрожилком»  відповідно до рішення  виконавчого  комітету  Луганської  міської  ради  від 13.06.2013 № 141/1.

 

4. ДЕПАРТАМЕНТУ економіки МІСЬКОЇ РАДИ:

 

4.1. відповідно до вимог Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” та Методики відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308, здійснювати відстеження результативності даного рішення, за результатами якого надавати Луганському міському голові для підпису відповідні звіти про відстеження результативності регуляторного акта, попередньо погодивши їх з департаментом луганської міської ради з питань регуляторної політики та підприємництва;

 

4.2. здійснювати інші необхідні заходи на виконання даного рішення.

 

5. Управлінню СПРАВАМИ Луганської міської ради, департаменту ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ З ПИТАНЬ ВНУТРІШНЬОЇ І ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ТА РОБОТИ З ДЕПУТАТАМИ, ДЕПАРТАМЕНТУ ЕКОНОМІКИ ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ здійснити необхідні заходи, пов’язані з прийняттям даного рішення, відповідно до розпорядження Луганського міського голови від 23.05.2011 №156 «Про деякі питання щодо оприлюднення публічної інформації, яка міститься в актах місцевого самоврядування», в тому числі щодо опублікування даного рішення у щотижневій міській громадсько-політичній газеті «Жизнь Луганска».

 

6. ДЕПАРТАМЕНТУ економіки Луганської міської ради довести дане рішення до відома деПАРТАМЕНТА ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ З ПИТАНЬ ВНУТРІШНЬОЇ І ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ТА РОБОТИ З ДЕПУТАТАМИ, ДЕПАРТАМЕНТА луганської міської ради з питань регуляторної політики та підприємництва, ДЕПАРТАМЕНТа ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ МІСТА ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, міського комунального підприємства «Центрожилком».

 

7. Визнати таким, що втратив чинність п. 2 рішення  виконавчого  комітету  Луганської  міської  ради  від 13.06.2013 № 141/1.

 

8. Дане рішення набирає чинності з дня його прийняття, крім п.п.1, 3 та  7  цього рішення, які набирають чинності з дня  опублікування цього рішення у  щотижневій міській громадсько-політичній газеті «Жизнь Луганска».

 

9. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника Луганського міського голови М. Пілавова. 

 

 Міський голова                                                                      С. Кравченко

 

 

 

 

 

Додаток  до рішення

 виконавчого комітету

Луганської міської ради

від 09.10. 2013р. № 265/2

 

Періодичність та строки надання (норми споживання) послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, тарифи на які встановлені (затверджені)  міському комунальному підприємству «Центрожилком» відповідно до рішення виконавчого комітету Луганської міської ради

від 13.06.2013 № 141/1

 

№ п/п

 

Перелік

        Норма споживання

 

Періодичність виконання робіт

Строки виконання робіт

 

1

2

3

4

1.

Прибирання прибудинкової території

 

 

1.1.

Підмітання вручну прибудинкової території, транспортування сміття в установлене місце та прибирання сміття і відходів навколо збиральників побутових відходів

Щоденно крім неділі, святкових і неробочих днів

Ранні ранкові години

1.2

Зсування снігу, очищення прибудинкової території  від ущільненого снігу та льоду

Щоденно у період наявності снігу, льоду, крім неділі, святкових і неробочих днів

Перша половина дня

1.3

Посипання території протиожеледними сумішами

У період ожеледиці та слизькості

Перша половина дня

1.4

Роботи по обслуговуванню сміттєпроводів, в тому числі дезінфекція сміттєзбірників та сміттєпроводів

Щоденно крім неділі, святкових і неробочих днів

Перша половина дня

1.5

Покіс трави

З травня до вересня

чотири рази на рік

Перша половина дня

2.

Технічне обслуговування ліфтів

 

 

2.1

Перевірка технічного стану та роботи вузлів ліфту

Щоденно

У період з 8 до 17 години

2.2

Усунення дрібних пошкоджень (лебідка, станція керування, обмежувач швидкості, натяжний пристрій, уловлювальна система, двері шахти, кабіна тощо)

 

У разі виявлення

пошкоджень

 

Протягом доби з моменту виявлення несправності

 

2.3

Чищення обладнання ліфту та приямків від пилу та бруду

Не рідше одного разу в 31 день

У період

з 8 до 17 години

 

2.4

Аварійне обслуговування ліфтів (звільнення пасажирів)

Цілодобово (у разі виявлення ситуації)

Негайно

 

2.5

Інші необхідні роботи з технічного обслуговування ліфтів

За графіком робіт, встановленим спеціалізованою організацією

У період      

  з 8 до 17 години

3.

Обслуговування систем диспетчеризації

 

 

3.1

Перевірка проходження всіх сигналів диспетчеризації на пульт, перевірка працездатності апаратів дистанційного ввімкнення – вимкнення на ліфті

Щоденно

У період      

  з 8 до 17 години

3.2

Заміна сигнальних ламп

У разі виявлення пошкоджень

Протягом доби з моменту виявлення пошкоджень

3.3

Огляд кабелів диспетчеризації

Щоденно

У період

 з 8 до 17 години

3.4

Приймання сигналу з  пошкодженого ліфту від пасажирів та забезпечення негайного виконання заявки

 

Цілодобово

 

Негайно

4.

Енергопостачання ліфтів

 

 

 

- надання електроенергії для роботи ліфтів;

- освітлення кабіни ліфтів 

 

Цілодобово

 

 

5.

Освітлення місць загального користування, підвалів

Щоденно

У темний час доби

6.

Технічне обслуговування*

 

 

6.1

Внутрішньобудинкових систем централізованого опалення та гарячого водопостачання

 

 

6.1.1

Гідравлічне випробування систем централізованого опалення та гарячого водопостачання

Два рази на рік

Перед початком та після закінчення опалювального сезону

6.1.2.

Регулювання систем централізованого опалення та гарячого водопостачання

У період роботи систем централізованого опалення та гарячого водопостачання

6.1.3

Промивання трубопроводів та приладів централізованого опалення

 

Один раз на рік у літній період

У період      

  з 8 до 17години

6.1.4

Усунення течі в трубопроводах та арматурі

У разі виявлення

Негайно

6.1.5

Консервація систем централізованого опалення

Один раз на рік

Після закінчення опалювального сезону

6.1.6

Розконсервація систем централізованого опалення

Один раз на рік

Перед початком опалювального сезону

6.1.7

Очищення від накипу бойлерів, що обслуговують будинок або групу будинків

Один раз на рік

Після закінчення опалювального сезону

6.2

Внутрішньобудинкових систем холодного водопостачання, водовідведення та зливової каналізації

 

 

 

 

6.2.1

Усунення течі в трубопроводах холодного водопостачання, водовідведення та зливової каналізації

 

У разі виявлення

 

Негайно

6.2.2

Усунення засмічень внутрішньобудинкових

систем холодного водопостачання, водовідведення та зливової каналізації  

 

У разі виявлення

 

Негайно

7.

Підготовка житлового будинку

до сезонної експлуатації

 

 

 

 

7.1.

Технічне обслуговування будівельно-конструктивних елементів, елементів зовнішнього упорядження, розташованих на закріпленій прибудинковій території ** 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.1.1

Проведення оглядів з метою обстеження технічного стану будівельних конструкцій та елементів зовнішнього упорядження

 

Щокварталу

 

Відповідно до графіку проведення оглядів

7.1.2

Утримання в належному стані будівельно-конструктивних елементів та  елементів зовнішнього упорядження

 

Відповідно до графіку проведення робіт

8.

Обслуговування димовентиляційних каналів

 

 

8.1

Перевірка наявності тяги та прочищення від сажі димових каналів

 

Два рази на рік

Згідно з річним графіком обслуговування димовентиляційних каналів

8.2

Перевірка наявності тяги у вентиляційних каналах

 

Один раз на рік

Згідно з річним графіком обслуговування димовентиляційних каналів

9.

Дератизація

Не рідше двох разів на рік

У період

з 8 до 17 години

 10.

Дезінсекція

Не рідше двох разів на рік

У період

з 8 до 17 години

11.

 Прибирання підвалу, технічних поверхів та покрівлі

В міру необхідності, але не менше двох разів на рік

У період

з 8 до 17 години

(додаткова послуга за бажанням споживачів)

12.

Прибирання сходових кліток, в тому числі:

·         підмітання та збір сміття;

 

·         вологе прибирання сходових кліток, поручнів, пофарбованих стін, дверей, поштових скриньок, приладів опалення, зняття павутиння;

 

·         миття вікон

 

 

 

Три рази на тиждень

 

 

Два рази на місяць

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Два рази на рік

 

 

У період

з 8 до 17 години

(додаткова послуга за бажанням споживачів)

 

* Внутрішньобудинковою системою гарячого, холодного водопостачання та централізованого опалення є система від зовнішньої стіни будинку (крім транзитних трубопроводів) до першої запірної арматури на відгалуженні від стояка або (у разі її відсутності) трійника (врізки) включно, що знаходиться у квартирі споживача (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку).

 

Внутрішньобудинковою системою водовідведення є система від місця скидання стоків у перший колодязь на випуску з будинку (колодязь не належить до внутрішньобудинкової системи) до трійника включно на відгалуженні від стояка, що знаходиться у квартирі споживача (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку).

 

**   Будівельно-конструктивні елементи -  будівельні конструкції, що складаються з частин різного призначення, функціонально пов’язаних між собою.

 

Елементи зовнішнього упорядження – будинки та їх фасади, контейнера та майданчики для збору твердих побутових відходів, зелені насадження, дитячі та спортивні майданчики.

 

 

Начальник УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ

ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ                                                       Н. Черних